BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 22, 2011

memori tercipta

Terasa baru rasanya penulis melangkah ke menara gading, rupanya hanya tinggal 1 semester lagi bakal mengisi ruang hidup penulis sebelum melangkah ke satu tahap lagi dalam tingkat hidup penulis. Majlis Penghargaan Redaksi Majalah UKM 33 & 34 benar2 terkesan di jiwa penulis sepanjang penglibatan dalam sidang redaksi. Itulah antara warna2 yang mencantikkan kehidupan penulis sebagai siswi UKM. Sayang rasanya untuk meninggalkan bumi di mana tempat penulis menuntut ilmu, mencorak pengalaman, melahirkan keyakinan, mendapat teman2 seperjuangan, membina keazaman dan impian.
Apa yang pasti, penulis menyemat kukuh cebisan2 kenangan dan memori yang tercipta dalam ingatan jangka panjang @ kamus mental penulis. Sidang Redaksi Majalah yang penulis sertai untuk edisi 33 & 35 membakar semangat penulis untuk berkecimpung dalam dunia penulisan, atas izinNYA.InsyaAllah.Mudah2an...

Berakhir sudah semester 5. Hanya menunggu tiba saatnya peperiksaan yang menguji.Hanya tinggal 1 semester sahaja lagi sebelum bergraduasi.Oh, Tidak.Bagaikan bermimpi.

0 comments: